COVID-19 Update

Όλοι αντιμετωπίζουμε μια νέα πραγματικότητα, η οποία έχει επηρεάσει τη ζωή μας. Με αυτά τα νέα δεδομένα προσπαθούμε να προσαρμόσουμε και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Η βασική μας προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των επισκεπτών μας.

Εδώ θα βρείτε την πολιτική ακύρωσης που τροποποιήθηκε λόγω του COVID-19.

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΜΑΣ

Δεδομένης της άνευ προηγουμένου διαταραχής στο κλάδο του τουρισμού, τα υποκαταστήματά μας αναβάλλουν το άνοιγμά τους, με σκοπό τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των επισκεπτών και του προσωπικού μας. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τα ταξιδιωτικά σας σχέδια μαζί μας:
1. Στις 13 Απριλίου 2020, το ελληνικό κράτος παρενέβη στον κλάδο του τουρισμού προκειμένου να μετριάσει τις αρνητικές επιπτώσεις του COVID-19. Ο νέος νόμος προβλέπει ότι όλες οι προκαταβολές πληρωμής των κρατήσεων που ακυρώθηκαν από τις 25.02.2020 έως τις 30.09.2020 λόγω του COVID-19, δεν επιστρέφονται αλλά θα εκδοθεί κουπόνι αξίας 18 μηνών.
2. Εντός αυτής της περιόδου 18 μηνών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το κουπόνι κάνοντας κράτηση για υπηρεσίες διαμονής σε οποιοδήποτε από τα καταστήματά μας.
3. Όλες οι κρατήσεις (επιστρεπτέες ή μη) για τη σεζόν 2020 που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας μας, άλλων πλατφορμών ή email  θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ή τις πλατφόρμες προκειμένου να τροποποιήσετε την κράτησή ή να λάβετε το κουπόνι.

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΊΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Θεωρώντας την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων μας ως ύψιστη προτεραιότητά μας και σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και το Υπουργείο Υγείας της Ελλάδας, σας διαβεβαιώνουμε ότι το ολοκληρωμένο σχέδιο υγείας και ασφάλειας προβλέπει όλες τις παρεμβάσεις, τις απαιτήσεις και τις διαδικασίες σε όλα τα ξενοδοχεία τμήματα για την αντιμετώπιση του τρέχοντος COVID-19 και τυχόν ασθένειες που μπορούν να μεταδοθούν στην κοινότητα.

  1. Λειτουργία με χαμηλή πληρότητα σε όλα τα καταλύμματα μας για να διασφαλίσουμε τη σωστή απόσταση.
  2. Εντατικά πρωτόκολλα καθαρισμού και υγιεινής.
  3. Εκτεταμένος καθαρισμός και απολύμανση σε όλα τα σημεία επαφής και τα δωμάτια.
  4. Παροχή απολυμαντικών για τους επισκέπτες μας σε κοινόχρηστους χώρους.
  5. Υπεύθυνο προσωπικό συμμορφούμενο με τους κανόνες υγιεινής.
  6. Εκστρατεία εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης του προσωπικού μας σε όλα τα καταλύμματα μας.

Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση των αλλαγών στις παροχές μας λόγω του covid-19, αλλά έχουμε ως πρωταρχικό μέλημα να σας κρατήσουμε ασφαλείς και υγιείς.